Lördag

2012-01-28 @ 10:13:51
Idag fylle rmin kusin jonna år, blir inget firande och dessutom kan jag ja ju inte åka bil in till motala.
Saknar mina dagar jag brukar åka bort med bilen  och hitta på nåt, att man kan va så beronde?
Idag blir det hämta ut min telefon på expert i mantorp, längtar:)
Som chafför fick jag erbjudan av emelie att hon kunde köra så det blir kalasbra.
Towe har sovit hela kvällen i sin säng så skönt och sen kom hon in till oss på morgonen och somna en liten stund.
Sen ville hon måla så det tog vi fram på morgonen, själv har man städat lite hatar verkligen när det ligger allt för mycket disk eller saker omkring än.
Man märker att man blir förslöad när man har en hand och använda.
Nästa vecka åker bandaget och stygnen bort weii.. Sen på onsdag kväll åker towe till farmor och inge då ska hon sova över för tommy jobbar ju på torsdag och sälv ska jag med signe och sofia till ullared.
Skönt och komma iväg ett litet glatt tjejgäng, kommer bli kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback