Kommande

2012-01-01 @ 20:10:16




Kommer hända nu en del 2012 längtar:)




Jan

* Vul

* Operera handen - inte klart ställt men troligtvis blir det

* Sjukskriven pga av handen så har bestämmt mig att avstå från taxijobb nu kommer bli arbetslös efter sjukskrivningen med handen

*Födelsedagar - släkt fyller år


Vill även ge ett stort grattis till min kusin som fått körkort nu med:) Visste att hon skulle klara det hon e så duktig så snart har alla de tre körkort.

Idag har jag och towe hälsat på min farmor och inge det va väldigt uppskattat av towe. Vi skulle även hinna med åka förbi signe och familjen men vart himla sent och otriligt halt väglag trodde jag skulle åka ner i diket ett antal ggr. Men med låg hastighet gick allt vägen.

Imorgon ska jag in till linköping fixa med jobbet lite och efter det åker vi och hälsar på signe och familjen om tiden räcker till och det hoppas jag. Va nu ett tag sen man fick träffa grabbarna. Sen tjata towe på att åka dit idag så det blir kanon imon och koppla av med trevligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback