kallt,brrr....

2012-01-31 @ 09:24:37
Det va kallt ute längtar mer och mer efter våren man kan va ute lite mer och bara njuta av att solen tittar fram.
Men igår titta solen fram och jag och towe vi gick en promenad efter dagis till änderna för och mata de.
Efter det gick vi till affärn för och köpa lite middag och det vart nåt nytt, purjolök och potatis soppa.
Det gick ner för både mig och towe men kunde vart godare.
Men en macka till soppan för towe så gick allt ner.
Idag gick jag in i vecka 16 med bebisen i magen. Vägde mig och nu har jag gått upp 2 kg av mina 3 som jag gick ner men 1kg + det gör mig inget det är ju ingenting men i slutet med towe gick jag upp nästan 1kg varje vecka o det vill jag helst inte.
Imorse när towe satt och åt frukost så sa hon helt plötsligt, mamma bebis i magen.
Ja det förklara jag för henne att det va och att den växer då blir mammas mage större.
Så nu har hon nog börjat förstå att det ligger en bebis i magen.
O när vi hade handlat här om dan sa hon, mamma stor mage. Bebis där inne.
Så hon märker att magen börjat växa och det jobbiga är att min vinterjacka sitter åt som bara den vill verkligen ha varmare väder nu. Den går då inte och dölja längre.
Gud va glad jag är att jag har min familj och de vänner som finns för mig de är då mina sanna bästa vänner man har.
Man märker vilka som finns för än eller dom som bara finns för och bara snacka eller veta saker för och kunna skvallra vidare.. O när man man får oftast första barnet märker man vilka som finns kvar för än.
Ne nu ska jag ta och äta frukost som jag inte hann i morse. Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback