Kåldolmar!

2012-01-25 @ 13:22:27
Mums här blir det och laga koldolmar så himla gott med det.
Tackar idag för en trevlig morgon-fm då jag och towe gick hemifrån till torget för att handla lite på apoteket och så köpte jag mig lite drickyogurt (min frukost) och towe fick oboy i en merpack.
Towe va så duktig att gå hela vägen och ingen vagn hade vi med oss, starka ben och inget gnäll:) Det gillar vi.
Sen kom signe och hämta om vid torget då åkte vi in till mantorp för att handla och vi fick tid över för en liten fika med.
Vart köttbullemacka för mig och räkmacka ville towe ha. Räckorna och äggen försvann väldans fart in i munnen på towe.
Ne nu blir det ta hand om min sjukling med här hemma, tommy åkte på feber och hosta och förkylning igår så nu får han kurera sig och jag försöker hålla towe i aktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback