Illamående

2012-01-11 @ 09:00:24
Illamåendet har tagit över hand ush vill verkligen inte må så här. Spyr även än på kvällarna då jag mår ännu värre. När ska det sluta? Sen känns det som min mage är mindre på morgonen men sen när man vart uppe en stund känner man att man har magen.
Imorgon har vi övergångssamtal p ådagis då towe byter avdelning på måndag. Trodde det va denna veckan men va nästa vecka.

Idag när jag lämna henne till dagis så ropa barnen på hennes namn och ville leka med henne direkt. De skulle jobba med glass sa en av barnen. Vilken fantasi de har:P
Jag hoppas towe kommer trivas nästa vecka på nya avdelningen tror det kan va bra för henne va med de äldre barnen.

Ne nu orkar jag inte sitta här då jag åkt på världens tandvärk av visdomständerna. O leta efter panodil hemma men ne då det va slut!! Måste ner och köpa det så jag har det nästa vecka med om operatonen med handen blir av.
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Men va tråkigt att du mår så illa hela tiden! Har pratat med mvc om det? Jag fick tabletter utskriva som hjälpte mycket bra. I början kände jag mig onykter av dem men jag sov som en gud :)

2012-01-11 @ 23:10:02
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback