Illamående

2012-01-12 @ 19:30:53

Jag som trodde jag skulle slippa spy denna dag då jag mått helt oki. Men när man kommer hem är man helt slut efter simhallen med bus och skoj.
Va kul att emelie och villiam va med:)
Det va envis liten kille som kunde själv och ville hoppa i men det fick han ju inte..

Nu på kvällen mår man skit spyr till och från och vill behålla min mat känner jag.
Hoppas att mvc kan komma med något bra förslag imorgon.
Vill må bättre och orka mer om dagarna.
Det här tar all min energi och ork...

Längtar iallafall till imorgon till mvc då ska signe och malte hänga med. Under tiden är towe och leker av dig sina 3h på dagis sen ska vi hämta henne efter mvc.
Jag har tänkt att towe ska få hänga med till mvc någon gång när jag gått längre gånget att man kan lyssna på hjärtljud. Just nu förstår hon att allt jag äter åker ner i magen ner till bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback