Gamla minnen

2012-01-29 @ 09:00:10
Titta igår på gamla bilder skit vilken slankare kropp jag hade innan vill gå ner till som jag va innan. Men en sak jag vet är att jag kommer ju inte få den kroppen då man fått barn nu det påverkar ju en del brisningar på magen och brösten blivit större. Men jag har ändå nåt och kämpa för man kan bara man vill och den som vill utmana att gå ner i vikt oxå, häng på så får man puscha på varann.

Sen hitta jag en bild på mig och tommy när vi träffades nykära och söta
Man tycker att åren försvinner när barnen växer upp oh när man kolla på äldra bilder ser man ju att man blivit kanse lite äldre i utseende men jag hoppas inte det har ändrats allt för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback