Fredag

2012-01-20 @ 10:51:43

Då va helgen här:)
Idag blir det åka till tommys föräldrar och tommy ska hjälpa de att koppla in router,sen så ska vi åka handla efter det så kylskåpet fylls med lite mat till helgen.
Se om vi kan hitta nåt gott men towe sa att vi skulle köpa godis och det är ju ett måste till helgen.

Idag gick jag en promenad ner till samhället och sen träffa jag emelie och villiam och gick med till villiams dagis sen gick vi hem till emelie en stund innan hon skulle åka till skolan.
Där efter försökte jag handla lite lunch till mig vilket blir klyftpotatis och nån kycklingsnitzel det är då inte så svårt och laga med en hand.
Så nu väntar jag på maten att den ska bli klar sen ska jag hämta towe vid 13 tiden sen väntar vi på pappa tommy som ska komma från jobbet.

trevlig helg

Här lär vi inte få sova då grannar väcker oss innan kl 6 genom att deras ungar stampar och allt va de gör på morgonen. Sen  håller de på till kvällen-natten så man inte kan somna när man vill..Så trött på de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback