...

2012-01-08 @ 23:02:36
Vart en sväng till motala idag och towe vart kvar hos laila då hon fråga om towe ville va över natten. Mimmi va ju favoriten direkt när hon kom hem och fick höra sen att hon hade somnat hos mimmi i sängen. Så hon trivdes nog jätte bra inte för att det blir så många timmar då jag vart kvar till kvällen där. Sen när jag kom hem ville tommy ha pizza så köpte med det men va fasen inte gott.. Fick i mig 2 små bitar sen kände jag mig direkt spyfärdig.
Det är nåt som är olikt denna graviditet att jag gilla all fet mat med towe i magen men denna är allt tvärtimot.

Vägde mig hos laila och visa sig att jag inte ligger längre på 4+ utan hade gått ner 1 kg. Så 3+ än så länge. 
Hoppas verkligen att jag inte går upp så mycket som jag gjorde med towe nämligen 19kg.

Imorgon ultraljud  längtar:) Sen ska vi hämta snuttan i motala <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback