Check

2012-01-12 @ 09:47:16
Då va övergångssamtalet klart:) Gud va våran tös kommer trivas på nya avdelning mycket pyssel och pussel och målning och lek va det där uppe.
Hon kommer bli överlycklig och glad över att få göra så mycket saker.
Barnen fick ju bestämma om de ville måla eller dega eller va de ville göra på avdelningen själva.
Den viljan som towe har så kommer det finnas mycket vilja:P

Idag blir det fixa akassa papprena och så lite papper från försäkringskassan och inkomstpapper till kommun.
Det är mycket som ska fixas idag men det kan vi allt göra i det tråkiga vädret.
Jag måste passa på nu innan jag ska operera handen för sen kan jag inte köra bil på åtminstonde 2 v.

Tvålen är fixad med till de två dagar man ska tvätta sig med någon special tvål eller va det va innan operationen. Så mitt hår kommer va som svinto jag som är van med balsam.

Ne nu blir det titta på unga mödrar som jag följer och så har jag mästerkocken jag böjat följa med. Signe som fick mig iden och kolla på det då hon sa att hon skulle titta på det. Nu är man ju fast i det...

Kommentarer

Postat av: Karin

Fast jag hade ju Cornelia och gick upp 5 varje morgon när jag jobbade, men det gick ändå. Det va bara att man somnade mycket lättare.

2012-01-12 @ 11:55:38
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback