Check

2012-01-26 @ 09:27:25
Här fixar man lite saker och här hemma prata vi lite om barnvagn om vi skulle köpa det nu om vi hitta på blocket men sen sa vi att vi tar säng och skötbord först och då va det en tjej som hade en vit spjälsäng för 150:- i bra skick så den blir och hämta när min hand blivit bättre.
Så då är det fixat:)
Sen gick jag in på en sida för oh kolla om min mobil är klar på verkstan och de hade bytt mainboard som är nån sorts kretskort på mobilen.
Så nu va den klart och jag hoppas få den nästa vecka.

Towe oh tommy hostar varann ikapp på nätterna ush ush när ska de ge sig... På morgonen kom towe kl 6 och ville gå upp men fick henne lägga sig brevid oss och hon somna om men så hade towe sitt ben mot min mage och lille sparveln i magen buffa på lite.
Blir mysigt sen när towe kan känna hur den sparkar så hon förstår mer.
Men igår sa hon att jultomten kommer med paket till henne. Jag förklara att bebis har ju kommit ut då och då kommer jultomten med paket till både bebis och towe men bebis skulle inte ha nåt bara towe tykte hon. Vadå ego?

Igår köpte tommy med max på kvällen han ja jätte sugen på det , en annan åt det med men ush vad jag mådde illa efter flötmaten. Så allt kom upp och kände verkligen som fylle spya så ingen max på ett tag, tack!
Bebis säger imot flötmaten, det e bra det:)

Nu blir det fixa räkningar här sen ska vi ut om det inte snöar allt för mycket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback