Byte

2012-01-14 @ 16:46:55
Japp, det stämmer vi har möblerat och bytt rum med towe! Igen? va det inte länge sen vi gjorde tänker ni... Jo vi gjorde det när vi flytta in för 1,5 år sen så bytte vi rum strax efter inflyttningen då vi tyckte det lilla rummet va så lite för towe att hon behövde utrymme för sina leksaker. Men nu är det ju pågång med tillökning för oss och då har vi tänkt att skötbord oh spjälsäng det kommer inte på frågan att det ska va i towes rum.
Så därför bytte vi så vi får plats med det i vårat sovrum. Inte för att vi kommer köra nu sakerna strax, det kommer nog dröja, är ju inte fören i juli vi ska ha bebis.

Med towe hade jag så bråttom och köpte allt men denna känner jag ingen bråska med men visst är det alltid kul och köpa bebissaker.
När jag väl tänker efter så fyller towe 3 år om 1,5 månad och då har jag gått mina 20v och vart på ultraljud.
Skit vad tiden går undan när man väll börjar tänka på det :)

Ne nu blir det lördagsmys med tv och något gott. Tommy ville äta tacos så köpte lite saker till det och en annan är sugen på glass.. det va jag med towe med och kan det va så att det blir en tjej till?
Igår kom vi på ett tjejnamn som vi både tyckte om så vi får väll se om något killnamn kan kommas på förslag med för det är vi inte helt överrens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback