Bebis

2012-01-28 @ 19:20:47
Då har en tjej jag känner fått sin efterlängtade dotter som skulle kommit i slutet av jan, va jag längtar mer och mer efter liten till.
Så söta de är de små.
Idag har man åkt runt lite i mjölby centrum kollat lite runt i affärer och loppis i mantorp med emelie och så hämta vi hem min mobil från mantorp.
Rolig tripp men himla trött vart man efteråt.
Så jag och towe slockna lite efter middagen i soffan, va riktigt skönt det.
Magen spänner känns som den vill växa mer och mer och snart har man ju gått halva graviditeten.
Dessutom är vi snart i efterlängtade februari då har man en del inbokade saker så det kommer gå undan den månanden.
*Ullared
*Stygnen ska bort och bandaget
*Glukosbehandling
*Tandläkarn för towe
*Kalas för malte
*Kalas för towe
*Ultraljud
har säkert glömt bort något men känns som dagarna kommer rusa iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback