AJ

2012-01-07 @ 09:12:05
Vart hård i magen och mått dåligt inatt av att jag ar så ont  magen inte kunnat gå på toa ordenkligt. Men imorse när jag vakna kände jag att jag behöver gå på toa vilken lättnad men ne då ska hela familjen vakna varför får man inte ro och gå på toa?
Har alltid haft så svårt med nr 2 om det är folk som stressar på mig eller så..
Blir så irriterad på det.

Inte mer än det så gjorde jag god pasta och ost och skink sås det va länge sen. Men när man väll ätit halva portionen tog illamåendet över hans och va tvungen på upp det.
Varför ska allt gå imot mig? Jag som ville äta den goda maten så får man inte behålla det.
Har man kanse blivit extra känslig mot vissa matprodukter?

Ne blir och ta sig en promenad sen med dottern tror vi ska ut mot väder titta lite i skogen och vattnet där. Det kan va kul för henne.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Äter du järntillskott? Jag hade jätteont i magen med Lovelia när jag åt niferex som järntillskott, men efter jag bytte till Hemofer försvann allt!;) Inte många som känner till dem...

2012-01-07 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback