Torsdag

2012-02-09 @ 13:54:02
Morgon dagarna harblivit tidiga då towe vaknar redan kl 6 men så himla skönt att kvällarna är läggdags utan protester. Sen får men egen tid på kvällen framför tv:n eller vad man nu vill sysselsätta sig.
Dagis för towe vart det på morgonen och själv åkte jag till mantorp för att handla så nu har vi fyllt upp kylskåpet igen:)
Efter det hämta jag towe på dagis och sluta med en god lunhidag,då jag hade lusten att göra ordenklig lunch som tog lite tid men va riktigt gott.
Towe åt 2 hela portioner och va tveksam till såsen men så sa jag att det va gurka i och så smaka hon. Kan säga att den va riktigt populärt att äta maten med så god sås, så hon va tvungen att ta mer sås och va rädd att jag skulle äta upp allt.
Köpte batterier till speldosan idag för att jag tänkte jag skulle prova se vad det vaför musik men så köpte jag ju för små batterier det va väll typiskt:/
Ne nu blir det invänta tommy som kommer hem från jobbet sen ska vi baka äppelpaj med vaniljsås.
mums mums

Kommentarer

Postat av: Signe

åh, jag har vart sugen på äppelpaj hela dan!!! :P

2012-02-09 @ 20:52:08
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback