Tisdag

2012-02-28 @ 07:41:55
Tackar för alla gratulationer för towe hon visa stolt sina tre fingrar som hon fyller år men icke får man sjunga för henne då blir hon generad och telefonene har ringt även och de har velat sjunga för towe men hon ger bara luren till mig när de ska sjunga.
Rolig hon är min tös:P
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har man har väntat efter spännande ultraljudet som man gör i v.18-20 så denna är idag vilket ska bli kul. Det tråkiga att tommy fick inte ledigt för de har för mycket på jobbet, signe vart sjuk så min kusin mimmi skulle hänga med. Blir spännande för henne att se lille plutten i magen.
Under tiden ska towe få åka upp till carmen och fika vilket är populärt:)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag gick jag in i vecka 20 och jag bjuder på magbild.
Dettta är bilden i v.20 med towe.
Magbild i v.20 med bebis nu
Min kusin sa i helgen att hon tycker tt min mage är så stor som den va med towe i slutet och det känner jag ju själv att magen är större den har växt väldigt fort men nu har det nog stannat av lite.
Ne nu ska vi göra oss ordning för att åka till motala på ultraljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback