sjuk?

2012-02-07 @ 18:58:06
Känner mig inte så pigg är hängig och trött och känns stickningar i muttan. Jag trodde jag åkt på urinvägsinfektion men va på jourakuten och visa sig att sänkan inte såg bra ut men urinet va bra så imon blir det ringa vårdcentral och skicka in urinprov för att se om det är urininfektion eller vad det kan va.
Hoppas jag får sova inatt för det här för imon är det tidig dagis för towe och själv ska man pina för glukosbelastning ush ush.
Haft annars en kanon bra dag i motala med signe med familjen vi åt lunch och så kolla vi lite på stan och sen vart det fika och vi fick även sällskap av sofia och barnen.
Sen prova vi signes barnvagn i min bil och det gick ju kalas bra in i bilen så den ska vi köpa av de. Blir lagom när våran bebis kommer att vilgot byter vagn.
Sen fynda jag speldosa till spjälsäng på facebook.
150:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback