Ridning

2012-02-02 @ 06:11:24
Towe ska börja rida när som men vi är på jakt efter ridhjälm och skyddsväst så vi får se vad vi hittar i ullared åt henne.
men hon ville ju ha rosa hjälm men sa att det inte finns men kolla runt lite på nätet oh vad hittar jag?
Rosa hjälm !!
Va tycks? Tänk om hon tröttnar på den efter några ggr eller inte vill ha den? Barn kan ju ändra sig fort:P
Idag far vi till ullared med men vi kommer hem nog ganska sent då det vart lite ändrade planer för att få ihop resan men bara vi kommer fram så är jag glad:)
Ska ju va snöoväder idag men inget vi ser i skymt än av så vi får hoppas det håller sig ifrån denna dag.
Towe sover över hos farmor och inge och det är jätte kul att hon trivs med de och tycker det är kul.
Sen igår lekte malte oh towe från kl 2 till 6 i ett vilket gjorde mig otroligt stolt att de leker så bra ihop än och att de behöver ingen hjälp. Barnen har blivit så stora:)
Vilgot va väldigt fundersam när vi kom oh titta ut mig och såg verkligen hur han fundera. Men han va mig lika lugn och snäll grabb men dröjer inte länge tils han börjar ta sig fram:)
Ne nu blir det göra sig ordning och jag som hade tänkt och sova ut till halv åtta men det vart de ju inte men nu har vi tid så det räcker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback