Mammakläder

2012-02-14 @ 06:52:26
Gud så sköna tights jag fick  3 par av grannen igår så de blir vällandvända och så är jag sån person som älskar gå i de men nu på vintern kanse blir lite kallt men inte mycket kallare än mjukisbyxor och leggins vad jag brukar ha.
Bara piffa till med ett par benvärmare och någon tunika eller längre linne till så blir det kalas bra:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gick in i vecka 18 idag och tog ett kort på magen igår så den bjuder jag på
Huvudvärken är väck än så länge idag så skönt. Här vakna vi innan 6 då towe fått vanan att gå upp då.
Hon är då riktig piggelin som ville ha redig frukost yogurt och flingor 2 portioner sen börja hon och leka direkt med sina smådjur dinosaurier och hästar. O det gör hon än..
Idag blir det ingen ljusparty som jag skulle gått på men dagen rullar på ändå.
Det blir dagis på fm och under tiden ska jag till en och kolla lite bebiskläder se vad jag ska ha och om hon hade babysitter eller nåt..

Kommentarer

Postat av: Timglasfigur

Det är skönt med tights så man slipper trycket över magen!

Nej det är ju inte så vanligt att bebisen kommer innan bf men det är en känsla jag har så det är bara att vänta och se :)

Grattis förresten till nya bebisen!

2012-02-14 @ 10:15:42
URL: http://timglasfigur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback