Linköping

2012-02-23 @ 07:47:46
Idag far vi omkring iallafall jag:) Under tiden towe är på dagis ska jag åka tll linköping hämta baygym jag köpt för 80:- Hitta ett sådant i ullared jag ville ha men slänga iväg 300 för ett nytt hade jag ingen lust.
Sen ska jag hämta ståbräda till vagnen vi ska ha sen när bebisen kommer. Jag gjorde otroligt bra byte då det vart lite kläder i stl.98 efter towe byte mot en ståbräda som kostar 600 i affärn och denna va bara använd i 6månader. Så riktigt bra kap:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen efter det åker jag till en i linköping som ville skänka två oöppnade paket ammninginläg vilket jag gärna tar imot.
Så här fyller vi på i förrådet. Och hinner jag ska jag förbi babyproffsen idag med.
Ikväll ska towe till mormor hon ville haft towe förra veckan men sa att denna vecka är det sportlov så är bättre att hon e ifrån dagis denna vecka om hon ska komma. Så ikväll ska hon dit och sova över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback