Graviditet

2012-02-12 @ 20:03:29
Denna graviditet är all tvärtimot när jag hade towe i magen. Mådde så himla bra med towe sen i slutet fick jag svullna fötter och händer.
Men nu är jag i vecka 17 oh redan haft samandragningar och foglossning och mår illa till och från och spyr.
Men idag åker jag på världens huvudvärk som inte släpper och jag spyr till och från.
Kan denna graviditet gå fort nu... Vill verkligen inte stå ut med dessa kämpor i 20v till minst.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi diskutera igen lite namn här och kommit på ännu ett tjejnamn vi gillar kommer vi beslutångest med namn om det blir en tjej. Men om det blir en pojke så har vi inga namn ännu i förslag.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu blir det att kolla på kontoret som är premiär idag på tv.4 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback