Grattis

2012-02-22 @ 09:29:57
Grattis till lille filuran malte som fyller 4 år.
På morgonen fråga jag towe vem som fyller år och hon visste direkt att malte fyller år idag.
Så fråga jag hur många år,då skulle hon visa fingrarna men hon tog upp så många fingrar som hon själv fyller år.
Hon vet att hon är 2 och fyller 3 och ska visa 3 fingrar som hon fyller år. Sen har vi bamse kalender på väggen och där är vargen nere vid kalendern där hon fyller år och då säger hon att när vi är vid vargen så fyller hon år.
De små liven börjar bli så stora nu, de klarar sig själa och leker ihop och hittar på sina hyss. <3
Igår gick jag in i vecka 19 och jag spyr till och från än, blää vilket jag vill slippa.
Annars för övrigt så växer magen som bara den vilket gör det rätt svårt och kunna ta på sig vanliga kläder.
Men bara stå ut och hoppas att den kan lugna ner sig med växandet.
Vilken lyckad dag har fått klart beskedet av sjukpenning och även akassa.

Kommentarer

Postat av: Signe

Ja stora o fina barn har vi! O snart finns det en till i klungan! <3

2012-02-22 @ 20:01:30
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback