Fullt fart

2012-02-21 @ 08:00:47
Towe har fått ny vana att börja vakna till klockan sju gud så skönt än kl 6 som det va ett tag. Från morgon till kvällen är det full rull på henne och nu har hon börjat skippa sina små vilor på dagen vilket är bra men en annan är helt slut. Tror jag måste gå och lägga mig tidigare om kvällarna för att och få min sömn men nu i 15v är man ju fast i tv:n på kvällarna.
BB har ju börjat och jag säger herregud vilket folk de har tagit in riktigt bimbosar. Stå ut med såna som hanna hur ska de klara tror de kommer vilja ha ut henne eller så kommer de stötta ut henne eller driva med henne.
Va rätt roligt avsnitt de visa igår:P
------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag blir det dagis och barngympa vilket blir kul för towe. Så hon kommer somna som en stock direkt efter tror jag.
Annars för mig blir det och ringa bm för jag orkar verkligen inte med att spy som jag va av med några dagar och så kom det åter igen. Så ska se om man kan få några andra tabletter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback