Fredag

2012-02-17 @ 07:38:26
Godmorgon här har man blivit väckt av att towe hostar rätt i ansiktet på mig och kan säga att varje morgon är sig olik, händer alltid något nytt:)
Frukost framdukat och eftersom det är fredag idag brukar towe få oboy då till frukost annars försöker vi hålla henne ifrån det vardagar.
Denna helg är inget planerat mer än att det är dagis idag men annars får vi se vad helgen erbjuder oss. Tror tommys föräldrar kommer komma och hälsa på då de inte va förra helgen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi hade jobbigt ett tag med towes sömn men efter att dagis börja efter jullovet så vart det som en rutin igen så towe har börjat somna nu utan protester och hon vet vad som händer inför läggdags och morgondagen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är jag i vecka 17 och nu har jag inte spytt på en vecka wohooo:)
Underbart att börja må bra som man gjorde med towe i magen.
Men foglossningen sitter i till och från men försöker att inte det ska hindra vad jag ska göra och så utan lever som jag brukar. Skulle det bli allt för ont får man ha foglossningsbältet.
Bebisen har börjat buffa mer att det känns mer som sparkar så mysigt längtar tills towe kan börja se eller känna och va delaktig mer och kunna fårstå.
Bjuder på en bild när jag va gravid med towe i vecka 39. Ska min mage bli såhär stor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback