Drömmar

2012-02-18 @ 07:30:19
Drömmer ofta om att jag har fått bebisen som är i magen och att jag ammar,jag vet inte kön eller nåt men lite hår har h*n.
När jag vänta towe drömmde jag mycket om förlossning och ammning med.
Är väll nåt som ingår när man väntar barn..??
Towe 3veckor
Nåt som jag tänker på är om detta barn kommer va likt towe?
Om detta barn kommer va som towe när hon va liten. Vissligen har man mer erfarenhet nu hur man sköter ett barn men sen har man ju två barn och towe ska få va lika delaktig och få sin uppmärksamhet både med hela familjen och bara med mig själv eller pappa.Om vi får runt bf dagen har towe fortfarande sommarlov från dagis vilket är kanon att hon får mer tid att va med familjen här hemma. Tommy kommer ju ta sina 10 dagar efter semestern vilket bli en lång semester för honom.
Under sommaren om jag orkar som jag har tänkt så ska vi försöka hitta på nåt innan bebisen kommer. Blir väll kolmården eller nån typ av djurpark.
Förra året va vi i kolmården och sen va vi i valla park i linköping vilket inte va så tokigt heller.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ne nu blir det ta och slappa framför tvn med towe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback