Då gjorde jag det!

2012-02-08 @ 19:15:30
  • Jag fixa idag glukosbehandligen men när jag drack det fick jag mina spyattacker att jag höll på att få upp det men så tänkte jag att jag vill fasen inte göra om det här igen så gav mig med att klara det. Så pina i 2 h att sitta där och ha ont i ryggen av de osköna fötöljerna. Vägde mig även och hade inte gått upp mer än vad min våg visa hemma från att jag va sist hos mv va jag i v.12-13 tror jag och från dess tills nu när jag är i v.17 har jag gått upp 900g så 2,9kg har jag gått upp på 17veckor.Hoppas kunna hålla vikten men tror det kan va rätt svårt då jag gick upp 1kg om veckan i slutet med towe.
  • Idag har man även vart på ikea vart lite smått och gått man hitta och så fick towe en dress från lindex för 175:- på rea som hon faktiskt tjata till sig. Ovanligt!! Men den vart det och tackar för lite tjat för den va jätte fin för henne. Men skit nu drar hon 104 i kläder , lille tösen växer som sjutton<3
  • Sen va vi en sväng i stallet hälsa på hästarna och towe ville rida men sa att vi får rida nån anna dag och dessutom va ju towes farmor livrädd för dem.. Hur kan man va rädd för de små sötnosarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback