Check

2012-02-24 @ 08:27:09
Passar på och köpa allt klart nu till bebisen för orkar inte springa runt sen i sommar och leta då vill jag ha min egen tid med min familj och ha semester.
Dessutom vill jag även lägga pengarna på något vettigt då jag fått en bra slant nu när jag är sjukskriven. Så nu har man betalat klart för vagn och allt jag köpt av signe vilket känns riktigt skönt:)
För förra månaden gick ju pengarna till ullared.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Hemma har jag lite små idéer på g som jag vill ändra på lite som jag kommer försöka förnya lite här hemma.
  • Badrummet: Byta draperi och badmatta. Bara det gör det till ett nyare outfit.
  • Hallen: Ha snygga korgar över hyllan just nu har vi platsbackar vilket ser lite tråkigt ut.
  • Köket: Ny köksmatta och andra gardiner. Nya stolar eller nytt helt köksbord.
  • Sovrummet: Andra krukor. Sen ska ju spjälsäng och skötbord in. Vill även fixa sänggavel och ny säng vore inte helt fel. Men gäller och hitta nåt man fastnar för..
Så det är lite jag vill fixa med här hemma som sagt men det kommer ske nån gång:P
Idag blir det fara in till linköping fast jag känner huvudvärk och förkyld men med lite panodil så orkar man med dagen. Skönt även att få sällskap av emelie då vi både blir barnfria.
Ska passa på nu och  slå in towes födelsepresenter med som hon ska få på måndag när hon fyller 3 år.
Towe födds 2009 27februari 21:36
Towe 1 år 2010
Towe 2 år 2011
Towe fyller 3 nu på måndag
Snacka om vilken förändring med håret och mer fått bort bebishull. Nu är hon ett barn men min lilla bebis kommer hon alltid och va <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback