Bläää

2012-02-04 @ 08:12:01
Igår spydde towe av allt slem hon har och så får vi ju inte inhalera nu innan läkarbesöket så blir extra jobbigt för henne.
Sen när en annan skulle börja torka upp allt ne då börjar jag spy som en kalv som tur hade jag tagit fram hinken så de va min räddare i nöden.
Tyckte verkligen synd om tommy som fick stå ut med oss och även torka upp efter towe.
Jag förstår verkligen inte att jag blivit så känslig.
Men sen igår vart jag otroligt sugen på mannagrynsgröt och lakris och det va jag sugen på med towe i magen så frågan är är varje graviditet samma sughet på saker eller är det samma kön?
Men det går fort dagarna hoppas lille plutten inte tänkt och gå över tiden så man slipper att gå hela sommarn men en mage. Tycker den redan börjar bli stor..
Idag blir det åka till stallet, towe ska få börja rida nu när vi hitta ridhjälm och skyddsväst för 200:-.
Vill inte lägga allt för mycket pengar på saker till ridningen om hon tröttnar och så växer hon ju en del.
Ska träffa en tjej där idag på stallet som har en son på 4 år så kommer bli kul för towe hoppas jag.
hej svejs frukost nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback