Barngympa

2012-02-14 @ 19:41:42
Vi tog tag i det idag att gå till barngympan och fick även sällskap av emelie och villiam.
Barnen va som vildingar och sprang runt men towe va lite blyg för att sätta sig i ringen och gå till vissa personer som höll i gympan men det blir nog bättre för varje gång.
Eftersom jag inte tål hö och halm inne i stallet så tror jag att jag inte ska utsätta mig mer för det och sen att towe vill mer mata hästarna än att rida.
Betalar inte 250kr i månaden för att bara mata hästar. Då får hon mer ut av gympan märker jag.
Dessutom blir det inga hinder då att ta med nästa lille knodden dit då andra föräldrar har sina syskon där med.
Blir fler och fler medlemmar på facebook som ska ha barn känns som det är riktig babyboom.
Verkar som det är många runt juli som ska ha och fått även höra att det är många som ska ha då så min nervositet börjar komma nu att det kommer va fullt på bb i linköping. Men inget och oroa sig nog för hoppas jag...

Kommentarer

Postat av: Rozanna

Hehe du har ju norrköpings bb i värsta fall:D När ja fick Izabell var det väldans många som fick barn eftersom de va ungarna som är gjorda runt jul som kom då:D Men det fanns gott om plats endå!!

2012-02-15 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback