Barbie

2012-02-19 @ 08:28:58
Towe har börjat leka allt mer med barbie ska hon bli som en annan leka tills man är 12 år?
Gör mig inget att hon är duktig på att leka och har fantasi så det glöder men 3 år och leka redan massa rollspel med barbie känns som tidigt men det kanse det inte är?
Men kul att towe utvecklas och i födelsedagspresent kommer hon få en killbarbie som hon inte har så se vad hon säger om den. Passar ju bra nu när hon har intresset för barbie.
Towe bryr sig inte om utseende på barbie så än så länge köper vi billiga och så har vi köpt några begagnade för att man inte ska behöva bli besviken när hon för sig att klippa hår eller rita på de som en annan har gjort med barbie när man va liten:P
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag vilar vi oss upp för en ny vecka och så blir det en riktigt rolig vecka som kommer.
Blir barngympa om inte jag ska på piri piri party vilket beror på en sak.
Annars så fyller malte 4 år så då blir det fira honom och han har valt och ha pirattema så towe är jätte glad för det och tjatar för tatueringar som jag köpt som hon ska få ha då.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag gillar verkligen Piri-Piris kläder!:) Så fina!

2012-02-19 @ 15:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback