Akuten

2012-02-13 @ 18:42:36
Vart på vårdcentralen för att kolla mitt blodtryck och det såg bra ut men pga av min huvudvärk så vart jag skickad till motala akut.
Så sittandes där från halv tolv till halv fem det tog på krafterna.
Men som tur va tommy med och towe va hos raimo en stund och sen kom jonna hämta henne där då de hälsa på laila.
På akuten kontatera de att det va spänningsvärk som gjorde att huvudvärken sitter i och det är väll tur det villl verkligen inte bli inlagd eller få igångsättning tidigare.
När vi hämta towe skvallra hon som bara den vad hon hade gjort hos raimo och laila vilken va roligt och höra så inga hemligheter finns kvar alls, här får allt höra allt:)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är man hemma och jag prova mammakläderna jag fick av grannen idag de va faktiskt inte så tokigt.
Kommer bli kalas bra och ha till tights.
Va mest tunikor.
Ne nu blir det invänta tvn tills familjen annorlunda börjat om man inte somnar innan dess:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback