1 februari

2012-02-01 @ 11:12:20
Ny månad och väldigt fullspäckad månad med både roliga och tråkiga inbokande ärende.
Idag har jag vart oh tagit bort stygnen och bandaget, va riktigt bra läkt men har inte samma kraft kvar i handen som jag hade innan. Känns som man har börjat använda vänster hand istället.
Illamående och yrsel fick jag som bara den på vårdcentralen och de tyckte jag såg blek ut men det gick ju bra ändå.
Illamåendet sitter i än, tabletterna som skulle hjälpa mot illamående hjälper inte det minsta utan jag spyr ändå till och från men nu är det inte varje dag iallafall.
Drömde även att vi fick veta att vi skulle få en pojke... Vi får väll se för inom 24v hoppas jag att lill skrutten kommit ut. Vill verkligen inte gå över tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback