Sann eller falsk?

2012-08-04 @ 08:55:20
Det är tur att man har sina knep ibland och ta reda på hur folk är eller att sanningen kommer fram till slut vilket bevisar att folk ljuger om visa saker. Varför inte va ärliga direkt men det ska väll låta bra för andra..
 
Inatt har daniel sovit från kl 23 tiden till 5 imorse, härligt härligt:)
Sen vakna towe halv åtta och daniel 8 så då va det dags för frukost.
 
Sen det här med vikten vet jag itne riktigt hur det går när jag inte har nån våg men ammar och pumpar ut gör jag än vilket gör att jag inte kan gå på nån bantning.
Försöker äta regelbundet och man har ju inte samma portion som man hade när man va gravid, då kunde man äta hur mycket som helst. Men nåt posetivt med kläder är att trosorna börjat bli stora och även byxorna.
Så det är en sak som blivit mindre:) Sen prova jag linnen igår i affärn och trodde jag kunde ha L men de va då för stora så nu har vi gått ner till stl M.
Så det går framåt:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback