Regn dag yttliggare

2012-08-08 @ 09:56:26
Ska gå ner till apoteket när regnet börjar avta tänkte jag, om det gör.
Idag kommer nämligen towes tvål som va en beställningsvara. Hoppas hon slipper ha ont i eksemet mycket till.
Annars blir det se om man ska träffa emelie och villiam en sväng då hon va ledig.
 
Ska i em till linköping med hanna om det inte regnar allt för mycket då det är loppis på cupolen som vi brukar gå på onsdagar.
 
I veckan inskaffa jag mig en våg och det går sakta med att gå ner i vikt men huvudsaken att det går neråt än att jag går upp i vikt:)
Blivit av med hittills graviditetskilorna 10kg och 2kg av mina kg.
Men mitt mål är att gå ner 15kg till om det kommer att gå..man la ju på sig en del onyttiga kg när man körde taxi så det ska väck.
Men daniel är ju bara 3veckor så.. och en annan har inte vart så motiverad till att motionera. Men jag och hanna prata om att börja träna nu slutet av månaden i skänninge gym. För på hösten och vintern har man inte sån lust och träna ute.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback