Lördag

2012-08-11 @ 09:05:14
Igår åkte jag och barnen till signe och det vart mycket lek och bus för barnen.
Daniel va himla snäll och lugn som vanligt så gick ju bra det där:)
På em skulle signe ut och gå med martin vanliga rundan på 9km. Jag fundera och vela ett tag om jag skulle hänga på då det va rätt mörka moln och så hörde vi åskan mullra.
Men så fick signe mig ut på promenaden och det va riktigt skönt efteråt. 
Efter promenaden vart det käk och sen vart kl 8 innan vi åkte hem så vi kom inte hem förens 9.
Towe somna som en stock i bilen och somna om direkt när vi la henne i sängen.
Daniel va uppe tills vi gick och la oss vid 10. Sen så himla skönt att han sov till 4 vilket han brukar göra ibland. :)
 
 
Idag vet jag inte vad som sker mer än att försöka minska tvätten här hemma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback