Uppdatering 21/4

2012-04-21 @ 19:25:10
På loppisen va det inte så mycket och ha men jag hitta iallafall 3 plagg till bebisen och towe fick my little ponny hus med ponnyn och sen en barbie. Hon lekte som bara den med barbie i bilen så det va populärt.
Sen när vi va på barnens dag fy fan va kallt det va ute, men vart en snabbis iallafall och barnen hade kul.
Sen vart det lunch på stan och barnen åt tre pankakkor och jag och signe åt en varsin baguett. Barnen åt upp hela maten vilket förvåna mig men de va då hungriga.
Sen vart det en sväng till lekia vid bill och bull. Towe fick en målarbok som hon måla i här hemma.
Efter en rolig dag som tack så har det gjort mig helt slut och har skit ont i bäcken men men bara vila.
Men tackar för roliga sällskapet:)
Ohh så stolt över mig själv som inte tog med vagn till towe då hon orka gå hela tiden och inget gnäll. Hon börjar bli stor min tjej<3 Men nu har vi tre månader på oss och träna bort vagnen, se om det går:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback