Skärtorsdag

2012-04-05 @ 07:14:06
Vakna tidigt nu på morgonen av att towe väckte mig och sa att hon ville ha salva då hennes eksem börjat komma tillbaxs igen på händerna. Hoppas verkligen eksemet har tänkt och ge sig någon gång, tycker så synd om henne. Men ett litet bad vart det nu på morgonen och nu sitter towe och jag med frukosten framför tv:n. Towe äter himla bra de där frallorna vi baka igår vilket är roligt och se. Så blir nog att baka lite oftare då man vet att det går ner.

Nu ska vi göra oss ordning, idag blir det åka in till mjölby då jag har mvc och jag fråga om towe ville hänga med eller va på dagis men hon ville åka med mig och lyssna på bebis.
Sen efter mvc ska vi nog till lekparken i mjölby, se om vi får sällskap av eva och barnen då de prata om att komma. Men allt beror lite på vädret. /hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback