Rutin

2012-04-12 @ 08:50:26
Då är vi i rutin igen med att gå upp skapligt,gå till dagis och få lite egen tid här hemma. Idag är jag jätte trött så idag passar jag på och vilar ut efter jag dammsugit vilket är ett måste. Har skjutit upp det nu ett antal dagar så skadar inte och ta det nu..

Annars har man en del samandragningar av lilla promenaden till dagis. *pust*
Inatt sov towe hela natten i sin säng vilket va otroligt skönt. Det går framåt:)
Men nåt va det som höll mig vaken inatt kände mig en del iaktagen hela tiden så man är inte helt hundra utvilad.


102 dagar kvar till BF

Se om det föds en liten knutte i släkten idag då det va beräknat 18 april.
De skulle göra kejsarsnitt då ungen inte ville vända sig.
Sen vet jag en annan som har fått sitt vatten gått idag så hoppas hon får tösen idag. Men hon kommer få en tuff resa framför sig med lillen då den behöver en operation. Så hemskt att de små ska få genomlida men det är tur att det finns sån sjukvård så det går och hjälpa de små leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback