Rally

2012-04-14 @ 19:23:01
Idag va det rally i skänninge vilket brukar va varje år denna tidpunkt.
Hadr sällskap av signe med familjen och emelie och villiam. Vi satt och fika och kolla på bilarna vilket va kul men barnen va som vildingar:P Ena stunden skulle de titta och andra stunden skulle de springa runt bakom oss på gräset.
Efter rallyt kom vi hem och laga mat och bjöd på mat till signes familj och vart en del bus för barnen här hemma.
Men ush så seg jag vart efter maten men lite slappande i soffan så fick man lite energi i sig.
Så när signe och de skulle hem så passa jag och towe på att åka ut till pappa tommy och se hur det gick ute i garaget.
Towe fick träffa på hundarna och kaninerna de hade och de va himla spännande tyckte hon. Sen va hon även duktig bajsletare då de bor mer avskilt så hade hundarna bajsat lite här stans men det gick fort och plocka upp när towe hitta de.

Ne nu blir det bada towe och sen blir det nog tidig sängs för henne eftersom hon inte sovit något under dagen men hon har vart lite seg till och från då hon stoppar fingrarna i mun. Så natta henne blir så nog inga problem.
Själv är jag lite trött jag med då man hållt igång sen kl 7 så återstår och se vad det blir ikväll för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback