Natti Natti

2012-04-09 @ 23:08:32
Saknat min lille tös och vi va och hämta henne efter lunch. Hon och jag har haft en slappis dag hemma då jag mår illa och spyr av att bebisen i magen trycker sig upp mot bröstkorgen vilket gör jävulskt ont.
Towe va kladdig om ögonen så hon blir hemma med mig imorgon sen får vi se hur det blir på onsdag.
Så om det är helt oki väder blir det väll en liten promenad och mata fåglarna så vi får lite frisk luft.
Tommy har vart i garaget och kollat lite med bilen vad som ska beställas till den då packningen skulle bytas och tändstift m.m. Är så skönt ibland få va själv hemma och ha egentid sen längtar man efter sambon så mycket när han kommer hem <3
Ne nu blir det läggdags om inte grannarna har tänkt och springa hela natten gaahh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback