Måndag

2012-04-09 @ 08:28:39
Ny vecka och hoppas att veckan kommer flyta på fort:) Denna månad har vi inget inplanerat nu än så länge så jag hoppas månaden kommer bara svicha förbi med många goda vänner att umgås och ha kul.
Igår kolla man på bb och fan att fel person åkte ut, finns fler som är då tråkiga men förstår att folk är trötta  på han som åkte nu med så han är som en mobbare typ. Men direkt när han åkte ut så verka fler bli lite mer bossigare i bb huset nu. Är då ingen rolig säsong att titta på då det är bara massa tjafs. Men det är tur att man har desperate housveiw att unna sig med:)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Blir och hämta towe idag hos min kusin se när de vaknar till liv... Saknar min lille tös. <3
Nu ska jag ta mig ett bad och bara hoppas på att man blir som en ny människa:P Har en unge som nämligen trycker på uppåt mot bröstkorgen..gahh inte skönt!!

Kommentarer

Postat av: signe

Tyckte det va rätt att Marcel åkte ut, gillar honom inte!! Tänk på att den som vinner får en massa pengar, då ska det va nån som förtjänar det!

2012-04-09 @ 11:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback