Lördag

2012-04-07 @ 06:47:14
Dagarna är helt förrvirrade känns som det va lördag igår och söndag idag,men det är ju lördag idag.
Så himla glad över en sak då en kompis lyckats med en sak och jag hoppas det går vägen hela saken för de, blir en stor omställning men det ska nog gå bra. Men vill man verkligen en sak så kommer det gå sin väg.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
På morgonen fick man inte sova ordekligt, towe smyger sig in till oss på nätterna, jag bär henne in i henns rum eller så brukar tommy göra det. Men ne då då kommer hon till oss igen efter några h. Behöver verkligen min säng för mig själv och min sömn. Är det så att alla fyra ska trängas sen?

Kommentarer

Postat av: signe

Haha så där brukar det se ut i våran säng :-P

2012-04-07 @ 10:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback