Fredagen den 13e

2012-04-13 @ 12:35:02
Otur eller inte? Nja vet inte om jag ska tro på det men hissen på dagis va trasig på morgonen när jag kom in men annars har inget annat vart otur.
Här hemma bränner jag ner lite musiksagor till towe på skiva så hon har något nytt på kvällen och lyssna till när hon ska sova. Sen blir det och åka in till mjölby fixa lite ärende och sen handla och fylla kylskåpet lite:)

Har en liten tös här hemma som börjat göra oika grimaser som hon tycker är jätte kul när jag ska ta kort:P
Bjuder på dessa:






Min lille skrutt<3

Imorse vart jag väckt av lille livet i magen men det gjorde mig inget men idag är han mig en riktig vilding.
Towe fick jag väcka strax innan 8 så hon hann till dagis vilket hon ville gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback