Erbjudande

2012-04-08 @ 15:54:11


Missat erbjudandet? Himla bra för mig som ringer mycket och så har jag ju så himla dyr räkning varje månad. Så här har vi fixat iphone nu till oss. Så hoppas man även att sambon blir nöjd då han ville ha ny mobil.
Det kommer bli en stor skillnad på räkningarna varje månad vilket är posetivt. Love it!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Towe är på bill och bull med laila och finlands främmandet och få se sen ikväll om vi ska hämta eller om hon skulle sova över hos jonna och krille nu när det är påsklov.
Saknar min lille tös men idag behövs vilan känner jag då jag mått illa till och från hela tiden och trött som bara den. Älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback