Barnens dag

2012-04-21 @ 07:09:17
Idag blir det och åka in till motala för att gå på loppis som brukar va i motala folkets park.
Sen efter det så har vi tänkt och gå på barnen dag då de erbjuds massa aktiviteter för dem nere vid statsparken.
Som sällskap har man av signe och malte, det kommer bli en toppen bra dag:)
Fy satan vad trött jag är men kan inte somna om då man vakna igen av att vadern krampa. Det här med att va gravid är då inget för mig:P Nu vill jag att det ska va över men samtidigt vet man inte om det här kommer bli den sista gången eller inte så då vill man försöka njuta. Men att njuta av massa krämpor så nja då finns det typ inget och njuta för. Men angående förlossningen är jag inte orolig  när man vet hur det går till på sätt och vis. Men det som gör mig mest orolig är om det kommer starta på morgonen eller natten då man har att fixa barnvakt till towe.
Min släkt bor ju i motala vilket blir en lite omväg att åka men va gör det och krysta i bilen:P
Värsta fall får man möta upp de i linköping och vi har ju signe som kunde ställa upp i värsta fall.
Men det ordnar sig på nåt sätt som sagt är ju ett tag kvar som sagt:)
-------------------------------------------------------------------------------------------
Ne nu vakna towe och hon går här med prinsess pyjamas och tofflor som hon fick av sofia och sa att det va askungen på pyjamasen m.m.
De håller hennes humör uppe:) Nehe det vara inte länge det vara att ha de där kläderna nu är det ballerinaklänning som hon ska ta på sig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback