Åter igen..

2012-04-02 @ 09:09:24
Ny vecka är på g men den börjar redan kl 6 på morgonen då towe kände för att gå upp men hon låg ett tag i sängen hos mig vilket va skönt då man inte behövde gå upp direkt. Men är ju jätte trött och nu har jag vart och lämna henne på dagis vilket hon tyckte skulle bli roligt. Men va riktigt kallt ute,vill verkligen ha värmen tillbaxs.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår på kvällen innan towes läggdags va vi en sväng ute och gick till ån för att mata änderna och sen handla vi.
Va riktigt skönt men den takten vi gick så hade jag skapligt ont i bäcken och rumpmuskeln efteråt och nu på morgonen hade jag jäkligt ont i bäcken av att gå. Det kommer ju och går.
Men på kvällen efter promenaden natta vi towe och hon somna som en stock. Jag och tommy titta på en film 2012 ice age. Den va helt oki men kunde vart bättre med grafin vissa scener då man såg att det va mycket datagjort.

 

Sen kolla vi på bigbrother och fan att inte amadeus åkte ut ville verligen inte ha kvar honom då han är så jäkla stöddig vissa stunder. Men för den delen så har inte jimmy gjort något roligt där inne heller så man kommer ju inte sakna se honom.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback