1 April

2012-04-01 @ 08:02:01
Är det dags och luras eller inte? Ne du sånt håller jag inte på med.. Det får barn och ungdomar hålla på med.
Men nåt som jag går och väntar på är en som hade bf dagen igår. Så nu är hon över tiden och jag hoppas hon får lillgrabben snart. Vet själv hur frustrerad man va första barnet och gå över tiden. Så denna jag har i magen har jag ställt mig in på att få ut senast 5/6 augusti..Då blir man bara glad om den kommer innan bf dagen eller där omkring.
Hoppas kunna gå på skänningemarken iallafall ett måste:P
De marknader jag ska gå på i år jag vet brukar va iallafall Gordegårdmarken,vätternrundan,skänningemarken och ulrikamarken.


Igår senare framåt kvällen ville tommy ut och gå en promenad till väder men va lite halvruggit men ush det vi såg i vattnet. Massa svarta smådjur som simma. Tror det är vattenloppor som vi såg och då är man inte så lockad till att bada där i sommar.
Men sen på kvällen när vi va hemma åkte tommy ut en sväng till en kompis för och hjälpa i garaget och jag och towe titta på nya filmen tintin.


Filmen va himla bra grafik men självaste handligen va bra men inte riktigt i min smak av filmer. Men towe och jag titta klart på den. Vi gick och la oss runt 23 tiden och towe ligger och sover än skönt för henne och va utvilad. Jag kunde inte sova längre så bara och gå upp, så van att vakna runt halv åtta-åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback