Vilken dag

2011-09-04 @ 21:18:50
Inatt fick jag inte sova mycet va lite nervös över taxi jobbet men visste inte vad jag hade och va nervös över men e ju så mycket nytt och nya kollegor så va väll det nog.
Towe spydde inatt ner våran säng direkt när hon kom in till oss,jippi hej så pigg man va på att byta lakan kl 2 på naten men va bara och göra. Så synd om towe när hon inte ärsig självmen hoppas hon blir frisk snart. Sen vakna jag halv fem då va det bara gå upp och göra sig ordning för jobbet. Åkte med från kvart i sex-ett. Han få någon slinga (fler personenr olika adresser man hämtar). Han tyckte jag körde lungt och bra och kunde taxametern så det va då inga próblem. Så imorgon ska jag köra som planeringsbilvilket blir då att jag har ett antal körning inplanerat på den bilen jag kör. Men bara och köra se om man pallar med trycket:P
Det ska nog gå bra.

Va skit trött när jag kom hem men vart en liten vilo timme så man orka va uppe. Nu är jag skit trött då jag känner att lite sömn vore sitta fint nu då man börjar kl 5 imorgon så måste jag gå up kvart i 4.
Towe sover redan men imon blir hon hemma med tommy,se om towe kan gå till dagis på tisdag återstår och se lite hur det e inatt om hon spyr.

Annars jävligt förbannad på min gamla chef inte fått tag i honom!!!!!!!
Behöver min lön nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback