Snabbis

2011-09-05 @ 19:54:05
Vart en snabbis uppdatering:)
Jobbet gick kanon va som naturligt ingen nervositet eller nåt.
Fick ihop 3 tusen så va riktigt bra. Hoppas det flyter på lika bra i veckan. Vart lite övertid och jobba idag då jag hamna ute mot ulrika hållet.
Men det gjorde mig inget men nu e man ätte trött efter den goda middagen som vart idag.Ris och kyckling.
Gjort ordning lite frukt och äggmackor till jobbet imon med, blir gott.

Towe mår bätte och bra aptit så mår hon även bra imon får hon gå till dagis på onsdag.
Sen fick jag tag i min gamla chef idag,det va på tiden. Lönen beräknas komma ut 7e,hoppas verligen det!!!

Ne nu ropar towe efter vi ska göra oss ordning för sängs snart,blir och duscha först sen natta kudde efter kvällsrutinerna.
Älskar min familj<3 Idag hade tommy och towe överraskat med att baka chokladbollar men tyvärr va de inte så goda som de ska va men tanken som räknas.<3

Imon blir det jobba 6,30-18,00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback