Sjuk ingen!!

2011-09-19 @ 07:42:26
Jaha bara va hemma med towe då hon hostat inatt som bara den och så får ta och försöka tfå i henne hostmedicin vi har här hemma. Men första gick ner nu på morgonen.
Annars sålde jag iväg en drös med kläder igår till en tjej som ville ha till en tjej. Så det va skönt och bli av med lite. Sen har jag lite och plocka ihop som en annan tjej ville ha så ska lämna det till henne i mantorp efter jobbet nån dag.

Igår va jag i söderköping med towe och hämta ps2 som jag vann för 116kr på tradera. Rik0tigt nice, 2 spelkonsoller,3 gitarr hero,byzz frågesport, the sims2,3 konsoller. Så det vart riktigt billigt. Så nu här hemma lirar man lite gitarr hero men ush så dålig man blivit på det.
Men blir även och leta efter ett spel jag älska och spela innan padminom eller va det heter.

Sen undrar jag drar sig verkligen vissa tjejer till sig bråk? inte undra på då om man inte e så omtyckt.
Eller blir man mobbare eller poulärare?
Själv kan jag tjafsa med folk mer när jag är full men hur ofta händer det?
Jaja vissa tjejer är hopplösa visa snackar skit och är som skvallerkärringar.
Men det tillhör nog att va tjej att skvallra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback